Kedves Barátom!
Beszereztem egy mobil internet modemet, hogy amíg és amikor a „szolgáltatón kívülálló okból” nincs vonalas internet-kapcsolatom, ezt használhassam, amíg engedik. Ez nemcsak lassú, hanem költségei is megterhelőek számomra.
Ezért mindenkit szeretettel kérek, ne haragudjon rám azért, mert nem válaszolok levelére.
Alábbi levelemben válaszoltam egy – eddig – háromfordulós beszélgetésre. Azért adom közzé, mert mindenkinek szól. Íme:
______________________
Rossz hírem van: elveszünk, ha azért nem teszünk, mert gúzsba köt bennünket az önigazoló "miért nem lehet tenni" kényelme, és nem vállaljuk a fáradtságot (és veszélyt) megkeresni a tett módját.
Itt nem a realitások figyelembe vételéről, hanem a hitről van szó.
A hit (ahogyan Aquinoi Szent Tamás csodálatosan megfogalmazta) meggyőződés és bizalom valakiben. A Magyar Ember hite a Szent Koronában való meggyőződésen alapuló bizalom. Tehát az értelem és az érzelem kettőben egysége. Ezért mondták őseink, a szkíták Herodotosnak, hogy legnagyobb kincsük a Teljes Tudás és a Szabadság kettős egysége. A Teljes Tudás, ami a Hit és a Tudomány kettős egysége, és a Szabadság, ami atyai eleink hagyományainak követése (hűség), és a szeretet, ami minden élő és élettelen teremtmény számára a szabadságot biztosítja.
Nem kell keresni tehát azt, hogy hogyan tudjuk megmenteni magunkat, mert a Teljes Tudás adja a "mit"-re és a "hogyan"-ra egyaránt a választ. Ezt kell a Szabadsággal kettős egységben fő rendező elvként alkalmaznunk.
A Szent Korona Értékrend a mindennapi életre ad biztos és a REND SZERébe foglalt megoldásokat. Alap a legszentebb emberi közösség, a kis család (szülők és gyermekek). Ez társadalomszervező erőként építi az emberiséget közszabadságban élő szerves egységgé: nagy család (le- és felmenők), nemzetség (vérségi kapcsolatban lévő emberek) és különböző érdekszintek azonosságát valló nemzetségek szövetsége (állam, államszövetség).
A jog ennek a társadalmi együttélésnek a szabályrendszere. (Ennek európai mintáját adja az "Európai Konföderációról" szóló szerződéstervezet.)
Sajnálom, és bizonyára az én hibám, hogy nem tudtam tudatosítani: a Szent Korona Értékrend Alkotmánya (Alap-vetése, szegletköve) az állam és az ember szabadságának összhangját, a szabadság feltételeit és annak védelmi kötelességét jelenti. Ennek megvalósítási irányelveit (Alaptörvényt) a közszabadság egyetemessége határozza meg egy történelmi időszakra. Ez SZERvezi RENDdé a társadalom azonos alap-értékrendet követő részét, mint a Tudat kivetülése (és nem külső erő) a Szellemen keresztül (a Szent Koronát az ember azért kapta a Teremtőtől, hogy az általa sugárzott Lélek Fényén keresztül uralja és formálja az anyagot – Magyar Biblia).
Azt, hogy egy-egy emberi közösség (család, nemzetség, nemzetségek különböző szintű közössége) hogyan valósítja meg, a közösségek saját törvényei határozzák meg, az Alaptörvény – mint általános összehangoló szabály – irányelvei alapján.
Ha magamnak szemrehányást tettem az imént, akkor hadd mondjam azt: aki ott leáll a Szent Korona Értékrend értékelésénél, hogy ez szakrális és jogi, akkor félmunkát végez. A Szent Korona Értékrend ugyanis minden élethelyzetre megoldást ad, így az anyagi életfeltételek megteremtésére (gazdaságra) is.
Hálás vagyok a most sírba ereszkedő Világtörténelmi korszak vezetőinek azért, hogy közzétették diktátumukat, előbb „EU Alkotmány”, majd – ennek bukása után, megtévesztéssel kierőszakolva a hatályba léptetést – „Lisszaboni Szerződés” cím alatt. Ugyanis ezekkel szembeállítva tudtam bemutatni a Szent Korona Értékrend részleteket meghatározó szabályait. Ha valaki veszi a fáradtságot és elolvassa, akkor nem mondja azt, hogy „csak” Alkotmány a Szent Korona, és azt sem, hogy kívülről szabályoz a Szent Korona Értékrend, mert megbizonyosodik arról, hogy egyedül követhető „gyakorlati” szabályozást ad, amely biztos alapot jelent minden társadalmi csoport szintjén a SZERvezett együttélésre.
Azt szeretném, ha - a nemzetségek helyébe lépett - minden megyében lenne legalább egy olyan ember, aki elfogadja tőlem a Szent Korona Értékrend továbbadását, hogy ő is továbbadhassa, és egy településen (bárhol az országban) elkészíthetnénk a Települési Törvényt, amely mintaként szolgálna az alulról történő nemzetté szerveződésünknek.
Ha személyesen nem is vagyok Bugacon a Kurultájon, és nem is leszek a Magyarok Országos Gyűlésén Bösztörpusztán, könyvem és a Továbbadó DVD jelen van és jelen lesz a Püski Kiadó jóvoltából, azzal a céllal, hogy azok számára, akik fogadókészek az Értelem és az Értelem egységére, elfogadják a Szent Korona Értékrend továbbadását, hogy ők is tovább tudják adni és alkalmazni.
Kelt Szegeden, 2010. Új Kenyér havának 7. napján.
A krisztusi örök értékrend szerinti magyar szeretettel:
Halász József, a Szent Korona alázatos szolgája