HTML

A Szent Korona Országa

Bemutatjuk, milyen is lehet(ne) az élet a Szent Korona országában, ha a Gondoskodó Magyarország terve szerint élnénk és dolgoznánk. A gondolkodási módunk alapvető megváltoztatását igényli e képzeletjáték - szerintünk érdemes! Különösen azért, mert a választási csatározásból ki sem látszunk, holott ez olyan fölösleges energia, idő, pénz... Ugyanis a rendszer maga hibás.... Csináljunk másikat! Már látszik: a választások utáni időszakban még aktuálisabbá vált a Szent Korona rendszerének megismerése, gyakorlatba való átültetése. Lássunk tisztán!

Friss topikok

A szabad és az alkalmazkodó államalapítás különbsége

2010.08.23. 21:43 életfa

 

Az érték- és érdekközösséget képviselő Magyar Államot a hét rokonsági és területi egységet alkotó 108 nemzetség, a közszabadság elvét érvényesítve a Szabad Magyarok Államalapító Szerén hozta létre, 894 és 898 között. Ezen állították maguk közül (választották) vérségi alapon történő jelölés, valamint önkéntes feladat- és felelősségvállalás eredményeként Árpádot a Szent Korona Értékendjének közvetítőjeként (kündüként), és Kurszánt a gyula méltóság viselőjeként, hogy a Lélek Fénye irányításával vezesse a szabad magyarságot.

Ez a Magyarország az állam és az emberek szkíta atyai eleink hagyománya szerinti szabadságán alapult, a föld egyetemes tulajdonlásával és az államalapító törzsek tagjainak birtoklási joga mellett (a szabadság-értékrendet magukévá tevő nemzetek rövid időn belül államalkotókká váltak és azonos jogokat gyakoroltak az államalapítókkal), egységben védve meg a szabadságot a pozsonyi csatában.

Kurszán 904-ben meghalt, 907-ben, a magyarság egyetlen győztesen megvívott szabadságharca (pozsonyi csata) után pedig Árpád.

940-ben, az államalapítók atyai hagyományát megtagadva, „nyugati” mintára önkényuralommá (királysággá) alakították a méltatlan utódok a közszabadság természetes irányítási-vezetési rendszerét. Géza előkészítette, István pedig befejezte a magyar lélektől idegen, „jövevények” (Kézai Simon kifejezése) uralmára épülő rendszert. Ennek megalakulását ünnepeltetik a magyarsággal ezeregyszáz év óta.

 

Tudom, mindez eretnekségnek minősül azok számára, akik elfogadják a judeokereszténységet, vagyis a Szent Koronát az emberi élet „használati utasításaként” adó Teremtő Istent, és az ő hatalmára törő Sátánt (ahogyan Jahvét Jézus az Újszövetségben nevezi) azonosnak hazudják.

 

Az augusztus 20-i beszédekben és az azt követő „Szent Korona”-vitában mindenki ezeréves államiságról beszélt, amit Szent Istvántól eredeztetnek, és súlyos összemosásokkal, tények elferdítésével mérgezik a magyarság lelkét és szellemét:

 

- dr. Schmitt Pál: „Egy nemzet sorsa történelmi alkalmazkodóképességén múlik.” (Ugyanebben a gondolatsorban ott a cáfolat: „Sikeres nemzetnek pedig azok bizonyulnak, amelyek meg tudják őrizni sajátosságaikat, és kellő önbecsüléssel, de nyitottan fordulnak mások felé.”)[1]

- dr. Hende Csaba: „megbecsüli és értékeli katonáinak hivatását. szövetségeseinket az USA-tól Németországig, Franciaországtól Lengyelországig ez teszi naggyá és erőssé.”[2]

- dr. Kövér László: „A mű, melyet létrehozott és Magyarországnak hívnak, ezer esztendeje áll: elég erős volt ahhoz, hogy megteremtse a jog és törvény rendjét, s hogy megvédje a polgárokat a külső és belső ellenségtől.”[3]

- dr. Tóth Zoltán József, a Honvédelmi Minisztérium jogi és igazgatási helyettes államtitkára, egy televízió-interjúban elismerte, hogy a Szent Korona „négy-öt pontban” meghatározza az örök értékrendet, de ezt sajátosan értelmezve megállapítja, hogy a Szent Korona tan nem ellentétes EU- és NATO-tagságunkkal.[4] 

 

A napi események bizonyítják, hogy a liberális-kapitalizmus végnapjait éli. Az annak alapot adó gondolkodási módot törvényszerűen fel kell váltanunk a Szent Korona Értékrendjével, amely egyedül képes az emberiséget megmenteni a pusztulástól.

Nem elég az önvédelmi tevékenységet néhány következmény megszűntetésére korlátozni, hanem az okot kell megszüntetnünk mindhárom területen: ideológiai[5]- jogi[6]- és gazdasági[7] vonatkozásban egyaránt.

 

Visszatérve az idézetekre: amikor az alkalmazkodás az állam jogi- és gazdasági függetlenségének feladását jelenti, amikor a katonai függetlenségünk helyét bitorló, terrorizmust támogató, 7500 zsoldost és 5000 tisztet tartalmazó törpeséget nevezik erős hadseregnek, akkor egyértelmű, hogy kik a magyarság (nem csak a polgárság) külső- és belső ellenségei, akik ellen harcolni kell.

És azok szándéka is egyértelmű, akik a Szabadságot jelentő Szent Korona Értékrend helyett azt a Szent Korona Tant támogatják, amely alkalmazkodik a diktatúrához, és megengedi, hogy Magyarország a globális gyarmatbirodalom helytartósága legyen.

 

Végre tudatosulnia kell minden magyar emberben: csak akkor lesz Magyarország szabad, és a „szabad magyar” fogalma csak akkor válik létmeghatározóvá, amikor a hatalmat kizárólag a Szent Korona államalapító és államalkotó nemzeteinek tagjai gyakorolják, és amikor egységben, és nem pártok által gerjesztett megosztottságban élünk.

 

Tehát önérdek-feladó módon nem lehetünk senkihez sem alkalmazkodóak, nem támogathatunk terrorista erőszakszervezetet, és nem adhatjuk idegenek kezébe a hatalmat, ezért a Szent Korona Értékrend gondolkodási módjának gyakorlattá válásához az idegen érdekhez történő alkalmazkodás nélkül kell megtennünk a három radikális lépést:

 

1. Kilépés az Európai Egyesült Államokból (EU-ból), Európai Államszövetség létrehozása

2. Kilépés a NATO katonai szervezetéből, tagságunk felfüggesztése a politikai szervezetben.

3. Az idegen hatalom megszűntetése: az állampolgárság azonos a Szent Korona tagsággal

 

Kelt Szegeden, 2010. Új Kenyér havának 23. napján.

A krisztusi örök értékrend szerinti magyar szeretettel:

Halász József, a Szent Korona alázatos szolgája

Az írás változatainak címei:

A levél nyomtatható változata: http://szkszhu.szksz.com/ISz100823.pdf, http://szkszhu.szksz.com/ISz100823.doc

Ígéretbehajtó Szemle változat: http://szkszhu.szksz.com/ISz0831.pdf

Hangos levél: http://szkszhu.szksz.com/IBSZ100823.html

 


 

 

 

 

Az elmúlt húsz év politikai küzdelmei ellenére nem sikerült a kommunizmus évtizedei alatt megmerevedett és zárttá vált magyar társadalmat „megmozgatni". Magyarország szinte kasztrendszerszerű szerkezetei megmaradtak, túlélték a rendszerváltást, s talán ez a legnagyobb kihívás, amivel a második Orbán kormány szembenéz.

Mindezek az elmúlt nyolc évben. főként a Gyurcsány-kormány időszakában. kíméletlenül megtették romboló hatásukat a költségvetésre, a gazdaság állapotára, a bérekre, a társadalmi szerkezet bezáródására és az elszegényedésre.

Az 1989-1990-es fordulat, a demokratikus intézmények kiépülése ellenére a teljes politikai és gazdasági. kulturális stb. elit mentalitása - fura módon! - kispolgári maradt.

Magyarország egy eredendően merev, zárt társadalom, amelyben évtizedekig, néha évszázadokig nem történik semmi, majd jön egy forradalom, háború. s rövid idő alatt "újraosztják a lapokat". felkavarodik a rendszer. ilyenkor gyorsan beáramlanak olyanok. akik már nagyon vártak erre a lehetőségre. majd rövid idő múlva már ők zárják be a régiekkel együtt - vagy nélkülük - a rendszert, s nem engednek be abba a továbbiakban senkit, hiszen az veszélyeztetné a pozícióikat.

Húsz év alatt egy jottányival sem jutottunk elébbre a közjó elérésében, mert a közjó, a boldogság igazi garanciája nem más, mint a polgár előtt álló remény, hogy őbelőle is lehet valaki. még akkor is, ha születésekor nem volt jókor jó helyen.

Azért végletesen kasztrendszer szerű a magyar társadalom, mert az elitje botrányosan zárt, nagyvonalúságra képtelen. féltékeny és gyanakvó, egyszerűen: kispolgár. Beleragadt a rossz történelmi hagyományunkba, és még csak nem is tud róla.

Ezzel néz szembe a második Orbán-kormány. A forradalmi változások kellenek, az bizonyos.

Fricz Tamás: Magyarország még zárt, kasztos társadalom

http://www.nemenyi.net/default.asp?SID=0&AID=0&Direkt=70574

 

Megadóztatná az Európai Bizottság a különböző nyersanyagok, energiahordozók, de még a fa és a víz felhasználását is a Frankfurter Allgemeine Zeitung szerdai beszámolója szerint. A lap idéz egy belső dokumentumot, amely szerint az uniós törvényalkotók ezzel a háztartásokat és a termelőket egyaránt az alapanyagok hatékonyabb felhasználására akarják ösztönözni.

Nyersanyagfogyasztási adót tervez az Európai Bizottság

http://eu.mti.hu/Pages/News.aspx?id=495639

 

Összeegyeztethető a Szent Korona tan az EU- és a NATO-tagsággal 



[1] Ünnepi beszéd a tisztavatáson (2010. augusztus 20.) - http://keh.hu/index.php?submenu=articles&cat=0&id=164&details=1)

 

[2] Dr. Hende Csaba tisztavatási beszéde - http://www.hm.gov.hu/hirek/tisztavatas_2010_hede_csaba_beszede

 

[3] Kövér László: az újrakezdés korát éljük - http://mti.hu/cikk/495860/

 

[4] Hírtv Összetartozás-kontraszt, 2010. augusztus 23. - http://www.hirtv.hu/belfold?article_id=337242&highlight_text=T%F3h%20Zolt%E1n%20J%F3zsef

 

[5] Miért Szent Korona Értékrend és miért nem Szent Korona Tan? -

http://szkszhu.szksz.com/Alap1.pdf

 

[6] Az EU-alapelvek és a szakrális alapú alkotmány alapelvei - http://szkszhu.szksz.com/Alap2.pdf

 

[7] Miért konföderativitást megengedő szabadság és miért nem föderatív függőség? -

http://szkszhu.szksz.com/Alap3.pdf

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://akoronaorszaga.blog.hu/api/trackback/id/tr572242349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duncan 2010.08.25. 00:12:27

"Árpádot a Szent Korona Értékendjének közvetítőjeként" - hol volt akkor még a korona???

életfa · http://polgarmesterpilisszanto.blog.hu 2010.08.25. 07:27:33

@duncan: A Szent Korona keletkezéséről, ennek idejéről több elmélet is napvilágot látott. Halász József a Szent Korona Értékrend közvetítőjeként írt Árpádról, aki kündü, azaz szakrális uralkodó volt az operatív irányítást gyakorló gyula mellett. A szakrális fejedelem feleadata a szellemiség őrzése, átadása, közvetítése.